CLUB DEL GOS D’ATURA CATALÀ A LA FESTA DELS SÚPERS

Com cada any en la Festa dels Súpers, el Club Del Gos D’Atura Català organitza una prova d’Agility amb Gossos d’Atura Català i amb la col·laboració i participació del Club D’Agility Ciutat Comtal i del Vallés Club Caní de Agility.
Com ja sabeu la festa es va celebrar el passat cap de setmana 21 i 22 d’octubre de 2017.
A al prova d’Agility de dissabte 21 d’octubre van participar un total de 8 Gossos D’Atura Català que ho van fer súper bé i van fer que tots els nens que van venir a veure’ns gaudissin de la nostre meravellosa raça.
A la prova d’Agility de diumenge 22 d’octubre vam ser un total de 7 Gossos D’Atura que van fer una excel·lent exhibició per els més menuts de la casa.
Els nostres Gossos D’Atura Català, van fer gaudir molt a la canalla juntament amb els seus pares que venen a passar-s’ho bé a la Festa dels Súpers.
Molts pares es van interessar en el Gos D’Atura Català, preguntant les característiques de la Raça i també sobre aquest gran esport que és l’Agility.
Tots els components del Club Del Gos D’Atura Català estem molt orgullosos de poder organitzar cada any aquesta prova per mostrar la nostre gran Raça, fer gaudir a tot un gran públic del nostre Gos D’Atura Català, exhibir el treball que fa els nostres gossos i mostrar que aquest esport no té edat ja que vam tenir el plaer de una petita participant de 10 anys amb el seu Gos D’Atura que ho vam fer molt bé i una participant amb 65 anys també amb el seu Gos D’Atura.
Des del Club del Gos D’Atura Català volem agrair als organitzadors de la Festa dels Súpers la confiança que ens donen per organitzar i mostrar a tot el públic, grans i petits, tot el que pot aportar la nostra gran Raça, el Gos D’Atura Català.